Beat dat beat

My future husband. Rör du så dör du. ♥

Tjaa, what's up?
Jag lyssnar på musik och ska snart titta på ännu ett avsnitt av JS(Jersey Shore)
Måste tyvärr meddela att jag snart tittat klart på ALLA avsnitt, återstår bara två kvar efter detta som jag ska titta på nu.. och jag vill bara förvarna er att jag kommer vara djupt deppreimerad. JS är det bästa som har hänt mig, på länge. haha, men gud jag älskar det, det får inte vara slut snart! Blir ju ledsen i mitt vänstra öga då :(

Fick reda på ytterligare en sak.. Pauly(bilden) är född 1980, vilket betyder att han är... hmm, mina matte-skills är inte dom bästa, men det måste innebära att han är över 30... right...
SAD MOMENT! *Tårarna rullar nerför min kind*
Idag är inte min lyckodag, aah de e skit äre.. anyways...
YEAH BUDDY, I'm out of heeeeere!
Puss/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0