Happy Birthday

Hejsan! :)
Dagen började med att jag blev väckt huuur tidigt som helst av min underbara bonusmamma som kom o sniffade mig i ansiktet? weird sätt att bli väckt på, men hon var på skojhumör, haha :)
Gick upp efter en halvtimme typ, åt lite frukost, chattade med Tobbe, Vickan och Jeanne innan det var dags att fixa i ordning sig, vi skulle ha gäster. Min bror Mikael fyller nämligen 20 på onsdag, grattis till dig! :)

Nu, några timmar senare, har typ alla gått, bara farmor och farfar kvar som sitter o snackar med pappa o lotta :)
Jag ligger i sängen och bloggar, samt chattar med osociala folk, en spelar och den andra typ.. sover? haha
fast har lite kul ändå, min andra bror Pierre kommer in och drygar mot mig då och då. Han ska snart åka hem dock, *snyft*
Han är inte här så ofta, saknar han :(
Aja, ska sluta blogga nu, hörs senare.
Puss/ BloggarN aka J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0