@My moms house

Hejsan,
Sitter på golvet i min brors rum med hans laptop! mihih, sikken tjuv jag är, :)
Va aldrig nere på stan förut, jag orkade verkligen inte palla mig dit.. dessutom var inte vädret okej. Det typ halvt regna och var allmänt kallt :(
Drar in någon annan dag istället, måste hitta mig en vårjacka, kan ju inte gå omkring med min vinterjacka heller ;o

Auu, spelade nyss Guitar Hero med min lillasyster, jag äger. haha, vi har även spelat lite på hennes Nitendo DS och Donkey Kong på ett as gammalt nitendo, jääävlar vilken gamer jag är ;)
Saknar wow.. skulle tatt med mig min dator iaf.. ångest.se. GamearN eller vadå? ;s
Ayways, hade tänkt att gå o sova snart, haha nej men ska duscha snart, sen hoppar jag fan i säng asså, är trött som gud förbannat.
Vi hörs i morgon när jag kommer hem ifrån skolan,
Puss/J

bild i repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0