Sur

Ah tja, ;)
Det gick inte så bra att spela, är fortfarande sur som satan dock.
Men palla bry sig.
Skolan idag sög. Inget kul hände, det roliga var i såna fall i bussen på vägen hem.
Snackade massa olika saker med ellen, henning o moa. Men det roligaste var väl ändå när ellen skulle lägga över sitt ena ben över sätet framför henne och byxorna sprack!
Man bokstavligt talat HÖRDE hur dom revs sönder, lol fy fan va jag garva :)
Har en bild på't, men vill inte visa den, haha :)

Anyways, nu sitter man här, tjurig och trött.
Blir stan i morgon, hade tänkt att hälsa på min kära mor eftersom jag inte varit där på vääälldigt länge. Blir nog även en tripp ner på stan, funtar på o köpa lite grejer, men vi får se.
Vi hörs när vi hörs, inte säkert att jag bloggar något när jag är hos mamma,
Puss/J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0