"The Party's in Pauly D's pants tonight!" #DJPaulyDSwagg

haha hallå! :)
Jag måste nog vara den smartaste männsikan i världen. Med ett jävla pet på mobilen lyckades jag radera alla mina bilder och videos. That kinda suuucks. Men life goes on.
Fixade nyss i ordning mina ögonbryn, tro mig.. det behövdes. Skönt o ha det gjort. #Onödigfakta

Jag är dessutom tröstad. Det kommer komma en säsong 4Jersey Shore. Så jag är typ lyckligast i världen nu! Puss på det.
SEEEEEEEEEEEEN, får jag inte glömma det jag hade tänkt att berätta om från början..
ah, höll fan på att glömma det, ni får inte få mig o babbla på så mycket :(
haha, iaf.. hittat en underbar hoodie jag vill ha. Inte bara vill ha, MÅSTE ha.
Min man på en tröja. Puss och smek, sex lek. Fyndigt Josefine ;)
Nej men tröjan är fan dö cool. Pauly är grym på DJ:ing. He's killin' it!
Skulle lätt gå på en av hans "konserter" no doubt about that. 

Titta vilken underbar nyhet jag skulle dela med mig. Nu kan NI vara så snälla o dela med er av tips så jag kan få min pappa att gå med på att köpa tröjan. Fyller dock snart år, men då ska jag önska mig annat, tror ja.
Anyways, hade tänkt att snart sova fan. trött som ett svin. Det får bli så, hörs i morgon!
Puss/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0