The Royal Wedding - Prince William & Miss Catherine Middleton

Jag har spenderat några timmar framför TV:n denna morgon för att titta på det kungliga bröllopet som hölls i Westminster Abbey i London. Det var ett fantastiskt snyggt bröllop, dock var inte krykan så speciellt utsmyckad. Den var smyckad med lönnträd, hade förväntat mig lite blommor och så vidare.


Kyrkan utanpå och inuti.

Hade även hört att Konprinsessan Viktoria och Daniel skulle vara där, men de kom aldrig med i bild. De visade en stillbild på henne som några fotografer hade tagit, och det visade sig att hon bar en laxfärgad klänning, inte i min smak men hon bar upp den vackert.

Och nu till brudparet.
Catherine 'Kate' Middleton - Princess Catherine och hennes make Prince William.
Kate var underbart vacker i sin vita spetsklänning. Jag satt hemma i soffan och log som ett fån för att hon var så vacker, de var så vackra. Jag får absolut inte glömma Prince William som var hur ståtlig som helst i sin outfit. Och deras leenden när de såg varandra var oslagbara. Det märktes tydligt hur glada de var med varandra och hur mycket de älskar varandra

Kates vackra klänning och tiara. Hennes syster Filippa är brudtärna.


Prince Williams fina outfit.


Titta så glada de ser ut. Vackert par!


Catherines förlovningsring, som har varit Lady Dianas (Prince Williams mamma som dog när William var 15 år gammal.)

 

Jag hoppas att de lever lyckligt med varandra nu, all lycka till bröllopsparet.
Nu är Prince William och Princess Catherine äkta makar!


"Kate, Shall we kiss?"
"Yes"
*kisses her* haha aww, så sött!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0