Frisören i morgon

Hejsan :)
I morgon blir det en heldag i frisörsalongen för min del, lite smått virrig eftersom jag inte bestämt mig än hur jag varken ska klippa eller färga/slinga det. , nu måste frillan fixas inför skolstarten som är om exakt 2 veckor idag! Nerve wracking, huh?
Mina planer på hur det ska se ut är alltså = 0, men allt det slitna ska bort, så cirka 10cm av längden kommer nog försvinna, om inte mer. Kan inte bestämma mig om det ska vara mittenbena eller sidbena med sned kort lugg. asså gud. Hoppas frisören har några bra idéer och tips. 

Kul att ett halvt inlägg består av onödig information? haha
Anyways, i morgon är min sista lediga dag på resten av vecka, men v:33 får jag äntligen en HEL veckas sommarlov, yaay!
Vet inte riktigt vad jag ska säga mer, så.. vi hörs!
Puss/J
wow, mycket av längden försvinner! Bild på frisyren dyker upp i morgon.

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Det kommer bli toppen hur du än gör det! :D Du är fin i vad som!

§§§

2011-08-08 @ 21:39:11
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Jeanette

det kommer säkert bli jätte fint :)!

2011-08-09 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0