HulfredsMarknad

Hejsan!
Åkte iväg till HulfredsMarknad i morse med pappa, bror och bonusmamma. Fanns som vanligt en hel del, men de flesta sakerna finns det ju alltid fler av, det vill säga flera stånd som är likadana.
Hittade en ny plånbok och en skinnjacka. Jag har länge velat ha en skinnjacka, men alltid ångrat mig och inte köpt någon, har varit lite snål så där ;) Men nu hittade jag en för väldigt lågt pris, så nu gör det inget om den inte används, vilket jag kommer göra, men iaf haha :)

Dagens Outfit: T-shirt, Bälte, Jeans, Cubus | Skor, Converse
Ignorera det svarta vid tröjan, min spegel har lite mascara där hehe!

Kommentarer
Postat av: Maria

Awesome stuff girl! :D Jackan var dösnygg, plånboken med! :) §§§

2011-08-27 @ 17:28:55
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0