your beautiful soul

Hej peeps,
Chill-dag i skolan idag, haft vanliga lektioner, började morgonen med matte vilket nästan fick mig att somna, vet inte hur många gånger jag gäspade under lektionen asså! Fortsatte med svenska innan det var dags för lunch, lämnade in min svenska uppgift. Vi skulle skriva en arbetsrapport om något som vi gjort på våra "arbetsplatser", i salongen för frisörernas del då, jag valde när vi penslade inpackning :) Lunchen spenderades med kompisarna i EE11, trevliga killar dom där el asså haha :) Efter lunchen hade vi idrott och avslutade med engelska då vi tittade på film!
I morgon blir en kort dag, går endast till 11.35, sjuuuuukt skönt! Efter det drar jag mig till mamma och klär julgranen hihi! Börjar äntligen få lite julkänsla, helt sjukt att julafton redan är på lördag.. wow.
yepp, det var nog allt för nu, vi hörs snart!
x/J

min min min min 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0