I will never stop loving you.

Igår blev det stan, drog först till mamma en sväng, där jag fick min kavaj som hon beställt åt mig! 

Sedan drog jag ner till stan där jag skulle träffa Jeanette som jag inte träffat på jätte länge. Vi gick omkring lite på stan, kollade runt lite innan vi gick till McDonalds o käkade glass, muuums. satt där i några timmar och pratade innan vi gick till hennes mamma, där vi skulle käka lite mat, mycket trevligt!
Hennes pappa kom sedan och hämtade oss, vi var alldeles för lata att gå den långa vägen hem till hennes pappa, så ja.. hehe. Väl där kollade vi på film, Dirty Dancing och Red Riding Hood. Sjuukt bra filmer måste jag säga :)
Tillslut var det dags för mig att åka hem, blev skjutsad till stationen. Satt och väntade på bussen från nio till tjugo över i shorts och linne, lite smått kyligt, haha. Måste vi göra om snart, ♥
När jag väl kom hem var det tomt. Ingen hund som mötte mig i dörren som vanligt. She no longer exist. Hon blev så sjuk, att vi inte skulle ha råd med kostnaderna till vetrinären, så bättre att hon slapp lida mer, men en enorm saknad har hon lämnat kvar. R.I.P Smilla.♥
Det var nog allt som jag har att berätta. Vi hörs.
Puss/J

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Skapligt fin du! :D Du passar bra i den! :D <33



R.I.P. Smilla, den fina hunden. <3

2011-07-26 @ 18:28:41
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0