It's over.

Hallojsan,
min uppdatering suger just nu, men det finns liksom inget att skriva om. 
Hur som helst, var ju på bio i fredags med underbara Maria, Harry Potter And The Deathly Hallows Part 2, bäst film. Bölade som en gris.. känns så sjuuuukt weird att det var den sista Potter - filmen. Som alla säger, man har ju trots allt växt upp med dessa filmer, och nu är det slut? inte okej.
Efter filmen blev det lite snack innan hennes bror kom och hämtade oss. Han skjutsade hem mig till mamma, där jag avslutade kvällen med lite tv-tittande.
The Deathly Hallows-symbolen prydde min handled i fredags.
På lördagen drog jag en sväng ner på stan, skulle se om H&M fått in den nya kavajen som finns på hemsidan, men icke sa nicke, den fanns inte. Gick upp till Åhléns och köpte ett par solglasögon till, velat ha dom länge så nu bestämde jag mig för att köpa dom.

Gick sedan hem igen och umgicks med min syster resten av kvällen.
På söndagen följde jag med mamma till lite olika små affärer, vi båda älskar att titta/köpa saker, hittade dessa:
Snabba Cash bok och film. Ska nu bara ha resten av böckerna, :) Har egentligen redan sett filmen 10 gånger, men kände att jag ville ha den iaf..
Sedan åt vi lite innan mamma och jag gjorde smulpaj med rabarber och äpple, muuums. Lekte vidare med syster tills det var dags för henne att sova, så blev det att spela chicago och skitgubbe med mamma och Patrik.
Somnade sent, men gick upp tidigt idag, dags för jobb igen. Chill timmar dock, 12-17.
Det var nog allt för nu,
Puss/J

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Den är sååååååå fin :DDDD gick och såg den i 3D i skåne också, ehe (A) kanske inte ska gå på den nån mer gång nu? XD

Och hoppas min bror inte skrämde dig för mkt :o men han är världens bästa ♥

Och din man där ja ;)) förstår att du vill ha den iaf :DD

måste va nån gång :o poooss! ♥

2011-07-24 @ 20:32:26
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0