Magic evening

Sorry mates för dålig uppdatering!
Har varit hos Maria, från igår till idag, så kände att jag inte ville vara aktiv här just då, haha!
Vi tittade på film och hade sjuuukt mysigt! Skrattade och pratade hela kvällen/natten lång! Måste göras om snarast, saknar dig redan plutt.
Tog inte heller några bilder typ, vi hade för roligt helt enkelt, det är min lilla ursäkt.
Bild på mig med Marias Gryffindor-slips!
Enormt tråkigt inlägg, kommer nog upp ett i morgon, har inget mer att säga just nu! Vi hörs,
Puss/J

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

"I'm telling ya! She had an ass to die for and huge titties!" HAHAHAHHAHAH, så skööööön :D

Men skapligt kul vare :D och jag vill också ha another tie och my halsduk. :( (fin svengelska (Y) )

POSS! §§§

2011-08-01 @ 14:52:06
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0