Discobowling

Hejsan! Hemma från en super duper kul dag!
Har varit och bowlat med klassen, sista grejen tillsammans nu. Det var fett jävla kul, körde med pärlorna då, och jag vann  *-* 
Efter det gick vi och käkade på Åhmans, myket skratt och prat där, sedan gick vi en tur på stan innan det var dags att dra sig hemåt. Glömde tyvärr kameran hemma, så blev inga bilder överhuvudtaget. Men kanske kan snatta några från Maria, hihi!
I morgon blir det städning och fotboll mot lärarna, och efter det ska jag hem och fixa lite allt möjligt inför på fredag. Nerverna börjar dra ihop sig.. pirrigt!
Nehe, nu ska jag snart laga mat. Orkar inte, är fett trött, men något jag måste göra.
Ha det så bra,
Puss/J
Jag just nu - trött.

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: det kommer från tillys.com, dom har massa fint! :)

2011-06-15 @ 16:35:33
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv: Plastgrejen följer med ;D

2011-06-16 @ 17:02:14
URL: http://ellenhjartamode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0