I'm such a prankster.

Hejsan!
Sista riktiga skoldagen har passerat och jag känner pirret i magen. Det skrämmer mig att veta att vi slutar på fredag, men ändå blir jag så pirrig, så glad! Det svåraste kommer självklart vara att skiljas från alla, men förhoppningsvis kommer jag hålla kontakten med några av dem i alla fall.

När jag kom hem lagade jag lite mat, innan jag gick ut med hunden i skogen. Mysigt att promenera där, men min rygg mådde inte så jättebra av det. Har haft ont hela dagen, i vänstersidan av ryggen, vet inte vad jag har gjort heller.
Dessutom får jag inte glömma den lilla påminnelsen jag gav min bonusmamma. Hon bad mig hjälpa henne att komma ihåg att hon skulle göra köttbullar när hon kom hem, på detta sätt hjälpte jag henne att komma ihåg:
ytterdörren
hallen/badrumsdörren
stolen innan köket
diskmaskinen
Känner mig fett jävla underbar, haha!
Men hon uppskattade det, eller... hon skrattade mest o sa att jag var så gullig så haha! *-*
Anyways, hörs senare!
Puss/J

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

HAHAHHAHAHHAH, skapligt klockren!

2011-06-14 @ 18:37:17
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Sophie'

- tack så mycket gumman!

puss! <3

2011-06-14 @ 20:44:28
URL: http://likesofiie.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0