Min dag i bilder, varning för bildbomb!

Hej igen bloggen och alla läsare!
Känner att jag har en hel del att berätta nu, så tänkte dela upp det i olika inlägg! I detta inlägg blir det bilder från avslutningsmiddagen :) Okey, here we go!
Ellen chillar lite innan resa in till Lögabergen :)
Evan
Jag och Tullan, Titanic style
Whioo!
Igga mitt fula face, solen rakt i ögonen! Jag och Maria finis!
Jag och Ellinor!
Ich i Marias kavaj *-*
Agnes posar hihi
Volleyboll
-
Lite fotboll, Jimi och Affe
Vackra Ellinor
Jag
Maria, poss!
Avslutar med en bild på mig och Britten :)§

Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hahha, vilka bilder >.<' ser ut som ryssland OCH usa tillsammans på näst sista bilden >.<

skapligt fin du är. Och Ellinor. :)) §

2011-06-12 @ 21:39:57
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0