Jersey Shore

Hejsan!
Idag var ingen bra dag för mig. Var så trött och seg att jag knappt kom upp ur sängen i morse. Mjukisbyxor och klasströjan fick det bli för min del idag, pallade inget annat.
Inte bra att vara uppe länge en hel helg, man blir fan helt slut ju ;o
Anyways, skolan idag var helt okey. Lite seg dock, men det får man väl leva med!

När jag kom hem satte jag mig datorn och fixade med mitt hkk arbete, ska redovisa på torsdag, (oh fuck, PANIK!)
Hoppas på att det går bra hähä :)
Sen vare dags att käka, och efter det satte jag på ett Jersey Shore avsnitt. Underbart, helt fast!
Min absoluta favorit är... Pauly D OCH Snooki! Fina människor det där :)
Aja, dags för mig att sova nu typ.. vi hörs i morgon!
Puss/J

Finisar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0