BildRedovisning

Tjosan!
Gjorde min bildredovisning idag. Hon tyckte att texten och det var jättebra, och bara jag målade klart bilden som hörde till texten sa hon att jag skulle få MVG. Och gissa vad.... BILDEN ÄR KLAR!
Mihiih är super glad. Behöver verkligen alla MVG jag kan få... vill verkligen in på Frisör-linjen nu.. Gud är så pepp inför gymnasiet nu, dock jääävligt nervös.
Fy fan. haha

När jag kom hem började jag med att plugga till matteprovet som vi har på fredag, sista provet i matte i årskurs 9! :)
Åt sedan lite mat innan Yessica och Linnéa ringde och undrade om jag skulle följa med ut ett tag. Hakade på dom, vi snackade en hel del o så, dansade även riktigt snygga partydansar, lol.
Nu sitter jag här och lyssnar på musik, ska snart sova dock. Är trött, har dessutom inte sovit nått i natt typ.
Somnade två gånger i skolan, första gången på livskunskapen direkt på morgonen, andra gången på vår 10 minuters rast på spanskan. Kom cirka en halvtimme försent. AWKWARD!
äh, shit happens! ;)
NUUUUU ska jag sluta skriva!
Puss/J

Bilden jag målade till bilduppgiften. Flickan med katten -Pierre Auguste Renoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0