Misslyckad

Tjo,
känner mig extremt misslyckad idag.
Upptäckte när jag kommit hem att jag tappat min mobil. Hade den dock under bussresan hem, så den måste ha glidit ur fickan när jag skulle gå av.
Har stått i telefonkö i över 20 minuter när jag ringde till KLT, la på tillslut. Men ringde senare och kom fram. Dom kunde dock inte kontakta chauffören eftersom han slutat för dagen, så får se om mobilen finns kvar i morgon. Annars är ju det ganska... jobbigt.
Man skulle kunna tro att det var fredagen den 13 idag, skapligt lyckad jag är då.

Annars har skolan varit helt okej, min redovisning för 5:orna gick jätte bra, skönt att ha det gjort nu :)
Borde skriva lite på mitt bild-projekt, återkommer nog senare, är så sur så pallar inte skriva mer lmfao.
Puss/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0