Påsklovet

tjo,
Fullspäckad vecka det har varit, träffat många underbara personer under mitt påsklov!
I måndags var jag bara hemma och tog det lugnt, packade lite smått inför veckan. Sen på tisdagen tog jag bussen in till stan och träffade Jeanette. Underbart att få träffat henne, eftersom jag inte sett henne på as länge! Vi måste ses oftare gumman!♥
Vi var nere på stan i någon timme typ, köpte bara trosor och en liten väska typ. Annars har vi bara pratat, kollat film och så, häärligt!
Fina du, saknar dig!

torsdagen drog jag vidare till mamma och spenderade lite tid där. Chillade med min lillasyster och så, sen på lördagen(valborg) firade vi mig(eftersom jag fyller år på måndag) Fick en kokbok som jag ska ha när jag flyttar hemifrån, örhängen och presentkortH&M. Sedan blev jag skjutsad till Ankarsrum av min bror, gick av hos vickan, där frida redan kommit. Vi spelade wii och käkade lite, innan Sanna, Adrian, Mi, Leo, Jimi och Erik kom. Vi gick ner till elden, som inte hade tänts ännu. Vi frös som attan innan de till slut tände den, cirka 1 timme och 45 minuter EFTER vi kommit dit. Lite fyverkerier avslutade kvällen i parken, sedan drog vi hem till vickan igen. Vi kollade film typ, innan alla drog för vi var så trötta. Jag, Frida och Vickan drog oss upp till sängarna, låg och snackade massa innan vi till slut somnade
Idag åkte jag hem vid halv 12 typ. Pappa och jag åkte hem, och jag fixade i ordning mig innan gästerna kom. Idag var det dags att fira mig hos pappa. Fick mest pengar, så jag kan köpa mig massa kläder! Ah, det var nog allt. I morgon på min födelsedag då, blir det bara att slappa. Sova typ, är trött som ett svin. Men ni får ha det så bra så hörs vi senare,
Puss/J
ღʸᵒˢᵒᶠᶤᶰᵉ says:
*varför är du sur på mig för?
JiimpaaaN* (F)             says:
*wtf?
ღʸᵒˢᵒᶠᶤᶰᵉ says:
*du svarar inte när jag skriver :S
JiimpaaaN* (F)             says:
*jag har förfan inga gratis sms, jag är afk, för jag är ute 24/7
ღʸᵒˢᵒᶠᶤᶰᵉ says:
*okej. sorry då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0