Sämst uppdatering

Sorry för den sämsta uppdateringen NÅGONSIN!
Men har knappt suttit vid datorn, det har varit så underbart väder så jag har legat i solen med en bra bok dessa dagar jag inte bloggat.
Är jävligt glad, har mitt sista nationella prov i morgon, matte muntligt. Ser inte fram emot det, men det ska bli skönt att ha det gjort liksom :)
Men än är det mycket kvar i skolan innan man hinner börja chilla, tyvärr.
Har prov och redovisningar o sånt.
Svenska provhkk redovisning för årskurs 5 och troligtvis idrottslektion för 8:orna nästa vecka.
Veckan efter det har vi matte prov, och kanske idrottslektion för frivilliga 9:or. Känner mig stressad o shit, vill bara ha sommarlov nu, är trött som fan på skolan

Aja, i kväll blir det nog en film i stället för big brother, ska även ta mig en dusch.
Ska till mamma i helgen, vilket betyder att uppdateringen kommer bli dålig igen. Men bloggar när jag kan, ni får helt enkelt leva med det :)
Hare gött nu alla underbara, vi hörs!
Puss/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0