You know my weakness That is why I'm sleepless

Hejsan! :)
Bloggade aldrig igår, vilket jag hade tänkt att göra. Fick iaf tillbaka min mobil igår morse, den låg i bussen. Skapligt lättad jag blev när jag fick tillbaka den, haha :)
Hände förövrigt inget speciellt den dagen i skolan.

Idag hade vi friidrottsdag, tävlade bara i spjut och kula. Pallade inte gå inför det, var bara med för att slippa IG i idrott :|
Anyways, när jag kom hem slappade jag lite innan jag började plugga. Men var verkligen inte på plugg-humör så jag la snabbt ner den idén. Gav sedan smilla mat och gick ut och gick med henne i skogen innan jag lagade mat till mig och lotta.
Nu ligger jag här i sängen, helt död känns det som. As trött som vanligt, borde kanske hoppa Big Brother idag, hmm.
Vet inte vad jag ska blogga mer om, Återkommer nån annan gång.
Puss/J

ya0-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0