a special thing called love

Tjullelu!
Denna vecka har gått otroligt snabbt, redan fredag i morgon! Fredag innebär salongen. Dock ska vi ha prov på hud&hår, o jag känner att jag inte kan något. Hehe.
Får trycka ner näsan i boken på bussen i morgon, är så trött att jag inte orkar just nu.

Igår, var det skola som vanligt, men drog sedan hem till mamma en sväng. Snackade och käkade lite, fick även ett par leggings, det behövdes. Åkte sedan hem, gick ut o gick en promenad med en kompis o hans hund, sjuuukt fin vovve! :')
Gårdagens outfit: Tunika u-ringad rygg, Jeanettes garderob | Högamidja byxor, Vero Moda |Halsduk, Gina Tricot | Skor,Converse
Idag, seg dag i skolan. Fick gå fort som in i helvete för att hinna med bussen. Det värkte i benen när jag kom fram till busshållsplatsen, och det är inte en kort väg jag var tvungen o ta heller.. men som tur var hann jag andas i en hel minut innan bussen kom, haha.
När jag kom hem tog jag det bara lugnt, satt vid datorn lite, var så himla trött!
Kofta, mammas garderob |Linne, JC | Jeans, Cubus | Skor, Converse


Kommentarer
Postat av: Maria

Fiiiiin du är! :D Får träffas någon dag igen! :)

Poss! §§§

2011-09-15 @ 22:10:30
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Jeanette

haha "jeanettes garderob" haha den är från gina :)

2011-09-18 @ 20:41:52
Postat av: Maria

SVAR: ååh låten är underbar, älskar den. § men jag underbar? på vilken planet?

Poss på dig slytherinelev! §§§

2011-09-20 @ 18:03:16
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0