My day

Hejsan!
Tisdag. Chilldag i skolan, hängt med sköna brudar. Drog till min brors lägenhet efter skolan, och jag diggar den. Skulle lätt kunna tänka mig att bo där. Drack kaffe o snackade lite, kollade sedan lite på StarWars innan jag drog till bussen. Och nej, jag är inget fan av StarWars men eftersom min bror var mitt i filmen, hade vi inget annat för oss.
Snackade med Linnéa på vägen hem, härligt.
Väl hemma käkade jag lite innan jag drog ut o gick en promenad med min kompis. Skönt, behövde det kände jag.
Och nu, laddar upp inför morgondagen, slutar 11.35, drar till mamma en sväng innan jag åker hem.
Ska även försöka fixa en dagens outfit bild, känner att det var ett tag sen.
NUUUU ska jag dra. Inget mer o tillägga, detta var min dag i ord.
Puss/J

hey sexy boy. wanna smush?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0