Owls

Tjena!
Studiedag idag, så denna dag har spenderats med Maria(♥) i stan, väldigt trevligt!
Vi gick runt lite överallt, fick med mig en hel del fina fynd, gillas starkt!
Vi hade sedan en mysig fika på Tant Grön, nya favoriten. Käkade även en pommes på Åhmans innan vi drog hem med tjugo över 3 bussen. Detta måste göras om snart igen!x
Skjorta 199:- -H&M
Ugglahalsband 89,50:- -Guldfynd (2för3)
Ugglahalsband 98,50:- -Guldfynd (2för3)
Fjäderörhängen 69,50:- -Guldfynd (2för3)
Detta var det som följde med mig hem. Älskar det, no doubt about it.
Yes, hörs i morgon. Kort dag i skolan då, går till 11.35, drar mig sedan till mamma en sväng!
x/J

Kommentarer
Postat av: Maria

Gryyymt fina saker. :D Håll koll på ugglehalsbanden för annars kanske de är borta, hahaha! ;) Diggar örhängena också, såå snyga! Och skjortan ska vi inte ens prata om, eller hur? ;)

Poss! §§§

2011-09-20 @ 19:50:57
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: LINNEA

Grym header verkligen! Kram

2011-09-21 @ 20:12:09
URL: http://linnealundgren.se
Postat av: Maria

Jag ska nog fan köpa det andra ugglehalsbandet också... Så himla kär :o Haha! :)

Och en baaaad aaaass dålig grej :( På mitt ugglehalsband är en sån där "diamant" borta :( och jag har inte ens använt det! :( Jag bara: jiahguiahuijahK!!!! :(

Men mamma tipsa om nåt superduperlim så då jävlar! HAHHAH :D

Poss! §§§

2011-09-22 @ 20:42:06
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0