Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

hej alla fina!
Sommarlovet lider mot sitt slut, inte för att jag har haft så mycket sommarlov haha. I morgon är min sista dag på sommarjobbet och det är både tråkigt och skönt på samma gång. Ska bli skönt med en veckas sommarlov i alla fall innan skolan börjar ;)
Jobbade sju dagar i sträck, var ledig torsdag och fredag och jobbade idag + i morgon.
Torsdagen och fredagen spenderades med Mattias, vilket var trevligt så klart :')
Träffade även min ena nöt idag haha, han seglade hit med sin familj och så underbar som han är kom han till affären en kvart innan jag slutade och pratade med mig, följde mig sedan hem innan vi skiljdes åt, har saknat dig så mycket Anton! :')

Nu blir det att chilla, kanske träffa Anton lite sen, annars kolla en film och sova lite. Sov fruktansvärt dåligt i natt, kunde inte somna.. hjärnan gick på högvarv. Varför ger du mig så mycket att tänka på?
Återkommer någon annan dag, tills dess, ta hand om er. 
xoxo/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0