glasses

Hej. Jag har skaffat läsglasögon, söt va?
haha.
Skön dag i skolan, gick till halv 12, men stannade till 1 och umgicks med lite vänner innan jag drog mig till mamma! Spenderade lite tid där, innan jag gick till station och träffade mina två nötter till vänner, åkte buss hem med den ena av dom, snack och skratt vägen hem, du är för härlig kungen :)
Kom hem, kom på att jag glömt min mattebok i skåpet, vi har nämligen prov i morgon. Men eftersom jag är så smart, så väljer jag att istället för att ha en timmes sovmorgon, så åker jag till skolan och pluggar till provet istället! Klok tjej, tror det är brillsen asså! ;)

Nu ska jag kolla Big Brother, innan jag lägger mig för min skönhets sömn, vi hörs i morgon!
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

SÅ KIHGIUAHNGOAJKGJIOAKJK SÖT DU ÄR! - HIHIHI, gillar dina glasögon alltså. - §§

2012-03-01 @ 17:51:55
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0