Vinterland?

Hej mitt vinterland, nu är jag här vad gör du här?

Hejhopp,
Helt okey dag i skolan idag, lämnade in min svenska uppgift idag, blev faktiskt hyffsat nöjd med den trotsallt. Kännt mig otroligt seg enda sen jag kom hem, skulle helst av allt bara vilja sova, så blir att sova tidigt ikväll!
I morgon är det dessutom sista dagen innan sportlov, YAYYY! Och jag längtar OTROLIGT mycket till sportlovet, ska umgås med bästaste Maria, as länge sen vi hade filmkväll och åt Ben and Jerry's och tonvis med choklad, vilket vi troligtvis kommer göra haha, åh längtar!
Något mer jag har att berätta? nej, jag tror faktiskt inte så. Ni får ha det så bra tills vi hörs nästa gång!
xoxo/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0