I wanna feel your love

Den segaste skoldagen är äntligen förbi.
Hela dagen idag har Frisörerna och Sylisterna suttit och lyssnat på två föreläsningar, den första om Hälsa och Kost och den andra om Ergonomi. Visst, det var intressant och så, men väääldigt segt tyvärr.
Efter det, vänta i 1 timme och 20 minuter i skolan innan bussen gick hem, segt. Lagade lite mat så fort jag kom hem, nu sitter jag här så mätt att jag tror jag exploderar. Usch säger jag bara!

Känner mig otroligt trött och sliten, blir nog en tidig sömn ikväll, så tidigt som möjligt vill säga! Har egentligen inget mer att tillägga, känner mig rätt tom på ord faktiskt.
Vi hörs i ett annat inlägg
x/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0