Nyår 2011-2012

Hejsan!
2012 är här och detta år ska bli ännu mer awesome än året innan, Nu tar jag nya tag!
Känner mig förövrigt ganska seg faktiskt, nyårsafton var riktigt trevligt, med härliga människor. Kameran var med, meeen låg i väskan hela kvällen, men tänkte låna några bilder från Nattas facebook.
Började med att åka bussen till gamleby vid tjugo över fem, eller ja, bussen var så sen att vi nästan höll på att missa tåget som skulle gå från  västervik vid 18.03, men busschauffören fick be tåget o vänta på oss. Så kom iväg med tåget cirka tio minuter försent, men va gör de?
Linnéa och jag var så taggade att vi höll på o spricka haha! Tillslut kom vi i alla fall fram där Natta och Oskar väntade på oss. Vi gick sedan till Natta, som tog en halvtimme, och det var ruuuuggigt kallt.
När vi väl kom fram möttes vi av lite smått påverkat folk, haha och klockan var inte mer än sju ungefär.
Det blev en lång kväll, och vi hade riktigt skoj! :)
skapligt fina bilder, gäller o bjuda på sig själv! Känner även att jag gjorde samma pose på ett x antal bilder... awkward.
Min nyår var i alla fall kul, hoppas er också va de!
Hörs nån annan gång!
x/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0