Sluta grubbla. Börja leva och älska. Du har inte för evigt.

Helluu! Förlåt för en otorligt dålig uppdatering. Men känner att jag vill ta vara på dagarna när jag inte jobbar, försöka njuta av sommarlovet så gott som det går! Tänkte berätta lite vad jag har varit med om under den förgående veckan haha :)
Måndag&Tisdag - jobb.
Onsdag - freeeeee.
I torsdags var älskade Maria hos mig, vi chillade galet nere vid stranden och kollade på Snabba Cash ( som jag inte redan sett 275243 gånger..) och Harry Potter and The Deathly Hallows part 2, då vi även tjöt en skvätt. Hade det grymt kul, har saknat dig massor, vi måste va snart igen!
Det är så lustigt, det kan gå hur länge som helst innan vi ses, men ändå har vi så mycket o prata om och det blir aldrig tyst haha. loveyou gumman.♥

I fredags var det dag för lite jobb till halv 1, hade sedan lite avkoppling hemma innan jag träffade Simon för en promenad och lite snack. Runt klockan 8 körde han mig till havsterrassen där Mattias och Johnny bjöd på lite musik. Sjukt trevligt, och hade en otroligt rolig kväll med fina vänner, även lite dans haha!

Jobbade sedan resten av helgen fram tills idag, kom hem efter halv ett. Pappa och jag drog iväg på lite övningskörning och käkade lite och sedan när jag kom hem tog jag en skön dusch. Nu har jag precis fixat mig lite och väntar på att klockan ska slå 7, då väntas filmkväll med en vän :)

Det var allt för denna gång, vi ses snart!
xoxo/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0