I wanna be the happiest girl alive

Hellu,
en trött/depp/sur Josefine här.
Denna dag har varit så jävla onödig. Sämsta dagen på länge. Åkte in till skolan för o "spela" brännboll, Hantverk årskurs 1,2 & 3, och det sög. Var med i några minuter sedan började min näsa rinna och halsen klia igen, så valde att sätta mig o kolla på istället, inte mycket bättre de.
Gick sedan till mamma, drog ner på stan ett tag för att se om jag kunde hitta något snabbt till skolavslutningen, utan resultat. Orkade inte ens prova kläderna till slut, blev så besviken på mig själv när jag såg resultatet i spegeln. Hatar shopping, men samtidigt så älskar jag det.
Sen åkte jag hem, för trött för att äta så skippade det, nu ligger jag i sängen helt tom. Funderar starkt på att sova. Jag orkar inte.
xoxo/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0