made some changes

tryck f5 om inget händer!
Tjosan alla fina människor!
Idag är livet på topp och inget ska få stoppa det! Hade en skön chilldag i salongen idag, blev ompysslad av finaste Anida innan jag gjorde min redovisning om balprojektet, gick väl bra så där tror jag haha :)
När jag kom hem åt jag lite mat med pappsen som även han var på bra humör (orsak: okänd) o vi pratade hela måltiden om London-resan 2013 och allt som hör till. Kan inte säga mer än att jag är suuuuuper taggad och kommer troligtvis tjata om detta fram till sommaren '13 och om ni inte kan hantera det, vilket ni borde.. för ni vill att jag ska vara happy, right? RIGHT?!

Känner att jag börjar spåra ur lite nu,omg. Antar att jag borde sluta skriva! Blir att chilla framför datorn eller tvn ikväll och bara ta det lugnt, i morgon är det boksamtal i svenskan som gäller + en obligatorisk kurs som gör att vi går 2 timmar extra i skolan, fuck life typ. Vi hörs troligtvis i morgon,
xoxo/J

syns det att jag är beyond excited här eller?!

Kommentarer
Postat av: Maria

Alltså är du charmig eller är du charmig?! JAG ÄLSKAR DIG CHARMKNUTTE! Älskar dit "Orsak: okänd" HAHAHAHHA! Alltså jag är taggad till max - du och jag där, DÖR! åååh längtar, längtar, längtar - §§

2012-06-04 @ 20:15:06
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Maria

Glömde säga att den nya headern är AWESOME och du är så fin! Poss! §§

2012-06-04 @ 21:33:01
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0