Midsummer

Hejsan alla!
Förlåt för min sugande uppdatering, men har varit midsommar så skyller på det! Nu har även schemat dragit igång på sommarjobbet så nu är det fullfart och idag jobbade jag min första dag! :)
I fredags blev det lite midsommar firande med god mat och gott att dricka, och på lördagen träffade jag kusinerna + Linnéa och kusinernas två kompisar. Vi käkade lite tacos och sjöng singstar och hade allmänt skoj innan det var dags att dra sig till strömmen för lite dans till Zekes. Inte lika fullt drag som förra året (tänker mer på människorna som var där och inte själva bandet) men det gick i alla fall. Linnéa o jag dansade tills fötterna blödde, och runt kvällens sena timmar hoppade alla så dansgolvet höll på att braka sönder haha! Lite bilder från lördagen kommer i ett senare inlägg!
Hoppas allt är bra med er, hörs inom en snar framtid! ;)

Lånade bilden från min kusin!
xoxo/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0