whenever I see you, my mind screams no, but my heart screams yes, what am I supposed to do?

Hallooojj!
Denna dag har varit.. intressant haha!
Kom till skolan för ha håla hela dagen i stort sett, började tjugo i 9, fick reda på betygen sen slutade vi, nästa lektion lämnade vi tillbaka våra böcker sen slutade vi, sen slapp vi idrotten och engelskan behövdes inte heller eftersom vi bara kollade på film o den filmen sög, så ja.. jag har bara suttit i skolan o haft kul med mina underbara vänner! Puss på er, ni är awesome! ♥
Åkte sedan hem med mina nötter, tänk att jag inte ska träffa er på två månader.. oh, sad story.
Det enda jag ska göra i sommar är att jobba känns det som, kommer inte ha någon tid för annat, blää. Men det är dock värt det, får pengar för det o dom smaskiga pengarna ska gå till min o best mates akdfjhksehjf resa till London nästa år. Varför ska det vara så långt kvar?

När jag kom hem lagade jag mat, o medan pommesen var i ugnen, gick jag en promenad med Jack. Efter det drog jag även ut på en behövlig springtur! Ska verkligen komma i form till 2013, nu jävlar!
Det var nog allt för nu.. i morgon är det maskerad brännboll med hela HV, ska bli kul! Sedan blir det en sväng till mamma innan jag beger mig hemåt!
Kikar troligtvis in lite senare, annars i morgon!
Hade lite kul med kameran när jag kom hem, hahah. pinsam.se
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

noob

2012-06-12 @ 20:42:00
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0