"Don't call a girl obsessed when she's just in love." - Zayn Malik.

Ingen bra uppdatering denna vecka ser jag. I'm so sorry, jag ska försöka skärpa mig!
Sanningen är att jag faktiskt inte suttit mycket vid datorn, då jag har varit uppslukad av boken HungerSpelen.
Jag är helt fast. omg. which rock have I've been living under lately? Tack Isror för att du fick mig och börja läsa den! Den har ständigt varit utlånad från biblioteket när jag skulle låna den, därför det inte blivit av tidigare. När jag fick höra om den för första gången ( i höstast tror jag det var då Israa hade bokredovisning om den) ville jag låna den, men som sagt, den har ju varit utlånad haha! Men fick låna boken av henne nu, o jag har snart läst ut 900 sidor på mindre än 5 dagar... hej bokmal?

Det blir ju inte bättre av att filmen snart kommer ut... och att jag ska titta på smygpremiären av den! YEAAAH BUDDIE! Livet leker!

Hur som helst, veckan i skolan har gått otroligt fort, och den är alldeles snart en ny vecka. Shit. Tiden går!
Fick sluta tidigare i fredags, klockan 2 istället för 4, eftersom vår lärare hade lite saker att ta hand om. Väldigt skönt faktiskt, hade sällskap i bussen med mina nötter, underbara är ni :')

nehepp, nu ska jag fortsätta läsa! Ni får ha det så bra, så hörs vi snart igen!
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

Älskar citatet i rubriken, soooooo truuuueee! §

2012-03-12 @ 22:11:40
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0