If you walk away, I know I'll fade, 'cause there is nobody else.

fuck me already?

Idag är det lördag och jag är på strålande humör! Kanske är det för att det är underbart väder ute, solen skiner och så, eller är det för att jag blir så grymt förälskad i mina nya Nialler gif's and jpg's?
Bra fråga, kanske är det båda?
Haha, det var länge sen jag var på sånt här humör! Har redan varit ute och tagit en härlig promenad tillsammans med pappa och vovven, underbart!
Nu ska jag skriva lite på min bokredovisning som jag har på tisdag och lyssna på mina älsklingar! Ha en bra lördag allihopa!
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

Du gör i alla fall ditt, har inte gjort något på essän D: Kill me?! Kommer vara zombie imorgon (eller nåt) och kommer inte göra något då heller... Fuck D:

Dessutom älskar jag hur man ser (är det Louis?) näsan i på mitten bilden åt höger! HAHHAHAHAHA! Charmigt! ;) §§

2012-03-04 @ 01:06:34
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0