a beautiful disaster

Bild 1: outfit på begravningen igår.
Bild 2: efter begravningen, ett sista adjö. ♥

Hejsan alla fina!
Idag är jag otroligt trött och tom på känslor. Igår var en riktigt jobbig dag som jag tog mig igenom efter mycket gråt och många kramar. Tack alla som kom på mormors begravning, jag vet att hon var med oss i solskenet och sken för oss, hon skulle nog vara så nöjd med hur allt såg ut med kistan, blommor och allas sista farväl. Jag fick inte fram något adjö, och idag kommer ångesten ifatt mig. Jag fick inte fram några ord, och jag kan fortfarande inte fatta att du är borta. Varför just du? Vi kom inte alltid överens, och vi hade våra stunder båda två, men du var fortfarande min mormor. Men jag vet att du har det mycket bättre där du är nu, omringad av de människor du en gång sagt adjö till, människor som delar samma åsikter som du.
Tack för dessa år mormor, du är saknad. Ha det så bra och vaka över oss här på jorden. ♥

Hoppas ni andra mår lite bättre än jag gör idag, så återkommer jag snart med ett inlägg, ett gladare inlägg.
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: anida

and the tears stream down my face (när jag läste ditt inlägg)... det blir bra gumman, finns här för dig <3

2012-05-18 @ 15:39:24
URL: http://anidas.blogg.se/
Postat av: Maria

Skaplig snygg du var! :') Och det var jättefint, jag finns här för dig. Det är aldrig lätt när något sånt här händer men hon kommer alltid vaka över dig och alltid finnas här hos dig. Jag lovar att stötta dig, du och jag Båtsman. I love you mate §§

2012-05-21 @ 20:17:03
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0