sportlovet

Hejsan på er! Just nu ligger jag i min säng, tänkte mobilblogga o berätta om sportlovet o så (som tyvärr lider mot sitt slut..)
I måndags var en redig slappdag, kollade på Die Hard och bara chillade.
I tisdags var vädret så hemskt så åkte aldrig till Maria, men vi får träffas nästa vecka istället!♥
I onsdags åkte jag till min mamma och bowlade, sjukt kul det var verkligen länge sedan jag bowlade haha :') stannade där till torsdag då jag tog en tidig buss hem.  
I fredags, alltså igår, träffade jag finaste erica, tänkte lägga upp bilder o så i ett separat inlägg sen!  :') hade i alla fall underbart kul, måste göras om!♥
Jag igår
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

Naaw gulle, jag blev jätteorolig och bara: NEJ HON FÅR INTE HA DÖTT!!!
det var det värsta :o haha, sötnos :') ♥

2013-02-26 @ 20:33:03
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0