SURPRISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Överraskar mig själv och säkert alla andra med ett litet inlägg, haha.
Sov hos den finaste inatt, upp tidigt för att åka till skolan o plugga (I did what?) o sen vare dags med prov på morgonen och mer än 3 timmar lång entrepenörskap idag, feeeeettttiiing seg tisdag.. Hjärnan är totalt mör efter idag.. men istället för att ta det lugnt tar jag på mig min one piece och proppar hjärnan med körteori, dö dö dö dö. 
zuuuup?
 
Längtar som bara den tills på torsdag, alla hjärtans dag, och den ska spenderas på bästa möjliga sätt, först praktik och sedan mys med den allra bästa i mitt liv. Min första riktiga alla hjärtans dag, lycka att få spendera den med just dig. Jag älskar dig♥
 
Har även klippt mig, rååkade glömma det hihi. Korthårig nu då, känns förjävla bra!
 
dö. jävla. körkort. bli. mitt.
 
me yesterday.
 
Jao, vad ska man säga mer liksom?  Nu ska jag återgå till pluggandet som går alldeles utmärkt bra.... eller. Distraherad av alla möjliga saker, tankar på honom, faaaaaaaaaaaceboooook, braiga låtar på spotify osvosvosvosv. 
Sakna mig inte för mycket så hörs vi snart ;)
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: joanna

AMEN HALLÅ DÄR SÖTIS! du är ju så jäääävla söt

2013-02-13 @ 17:49:42
URL: http://asuumn00bs.devote.se
Postat av: Maria

Finis :')

2013-02-26 @ 20:31:30
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0