Idrott

Hallojsan :)
Dagen började med näst sista delen i engelska nationella, skapligt skönt det.. sen har vi bara matte kvar, sen är alla nationella slut. Puh. Tiden går fort nu.
Fick en extra lång lunch, vilket sög. det var as tråkigt, vickan var ju inte med förens en timme senare :/, Men passade på att fixa en projektor och lite grejer till min idrottslektion som jag ska ha i morgon, mihih :)
Anyways, när vickan kom tillbaka ifrån idrotten som hon hade, satte vi oss i soffan o chillade lite.
Senare kom två brandmänn och informerade oss om massa saker, sen fick vi även släcka en liten brand med brandsläckare o stuff. tråk, höll på att frysa arslet av mig :(

När jag kom hem åt jag innan jag gick till farmor en sväng, sedan planerade jag det sista på min idrottslektion och samt utförde den. skönt med lite träning så här innan man ska sova, kommer nana kudden skönt i natt, tummen upp för det (y)
Auuuu, vi hörs i morgon!
Puss/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0