Fixa frillan

Tjohej!

Dagens outfit: T-shirt Gina Tricot | Jeans Cubus | Skor Converse
Idag var jag som sagt hos frisören. Tiden var bokad vid halv 3, men jag o min halvbror var där tidigare för att gå på stan oså. När klockan närmade sig gick vi dit och väntade lite innan vi fick börja fixa oss. Halvbrodern var klar väldigt snabbt, men eftersom jag både skulle färga, slinga och klippa tog det lite längre tid. Var klar vid 5 ungefär, så det tog sin lilla tid..
Efter det gick vi och käkade lite innan jag köpte schampoo och balsam, sedan bar det av hemåt igen.
Kommer inte visa någon bild, eftersom när vi precis lagom hade ätit klart så började det spöregna, så frisyren och allt förstördes. Orkar inte fixa till det för att ta en bild, så ni får se i morgon! :)
Vi hörs,
Puss/J

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

hoppas du har några jättefina sista sommarlovsdagar! :')

2011-08-10 @ 21:46:45
URL: http://ajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0