you say it best, when you say nothing at all

Hej alla fina!
I måndags efter skolans första dag träffade jag Mattias, vi chillade galet och hade det allmänt bra! :')

I tisdags var det skoldag enligt schema och schemat suger big time, dock är det mycket salong, vilket jag är överlycklig över!

yepp, går till klockan fyra varje dag.. OH, förutom fredagar, då går jag till tjugo i 4 :))))))))))) haha älskar livet.

Idag i salongen var det väldigt mycket repetition, vilket behövdes så här efter sommaren. Vi gjorde även varsin uppsättning, min liknar dock något som en 3åring skulle ha gjort!  Vi rullade även permanent, vilket jag börjar komma in i mer och mer nu! :')
Nu är jag i alla fall hemma, ledig i morgon eftersom APL:n inte börjar förän vecka 36 hihi!
Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva mer, ett väldigt ointressant inlägg det här känner jag haha. Återkommer snart!
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

men vad då ledig idag? vad då orättvist? men jag slutar bara fyra en gång i veckan :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2012-08-30 @ 18:19:20
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0