I wanna stay up all night and jump around until we see the sun ♫

Denna underbara cd har varit på replay hela dagen,
och jag har varit en duktig flicka idag! Gick en liten uppfriskande promenad i morse innan jag satte igång och städade mitt rum, så nu är det rent och fint här! :)
Under tiden jag städade mitt rum kollade jag runt lite i rummet, och upptäckte att jag inte har NÅGOT uppsatt på mina väggar. Detta ska snart bli ändring på! Jag har faktiskt en hel del tankar haha!

Jag var ju hos Maria i onsdags till i går, och vi hade det underbart. Vi gick runt lite på stan, hennes kärlek för väskor har smittat av sig på mig, tack gumman... haha. Efter det åkte vi hem till henne, skrattade, pratade, spelade spel, kollade film, käkade MASSOR av onyttigheter och hade det allmänt bäst! Längtar redan till nästa gång mate! ♥
Det var nog allt för denna gång, återkommer senare med ett litet inlägg!
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

Det kommer bli el superbebico det du tänkt! :D

Åh det var helt underbart bäst finaste du! Måste vi göra om snaaaart. :D Och då ska vi fan ha vår chokladtårta! HAHAHAHA!

Puss på dig (världens finaste mate)! §§

2012-02-24 @ 17:49:27
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0