it's friday and I'm in love

Hejsan, det är FREDAAAAG och jag är så sjukt trött!
Hade prov i salongen idag, gick nog hyffsat bra iaf, även att jag inte kunnat träna denna vecka tack vare att boken legat i skåpet. Jag var ju sjuk i måndags då vi var i salongen, så ja.. kunde inte hämta boken. Menmen, jag överlevde och nu ligger jag här i sängen med matkoma! Alltid lika trevligt
Ikväll ska jag stanna Up All Night och titta på One Direction dokumentären igen, och igen och igen + käka lite godis. Taggar kraftigt!
yepp, så ser min fredags kväll ut :)
I morgon blir det en välbehövlig promenad och lite annat pyssel, maaaybe plugga lite? usch, prov på måndag igen. Och det provet kommer bli stort. riktigt stort.
Ska väl återgå till det jag håller på med, dö av matkoma! Återkommer senare :)
xoxo/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0