you never know how much trouble a heart can take

Hallååj!
Lovade ju lite bilder från i lördags, här kommer dom!
7
Jag tog inga kort innan dansen, så dessa var de jag hade.
Hade hur som helst en underbar kväll, även fast ångesten kom smygande mot slutet av timmarna. Ångrar att jag inte pratade med dom och kramade om dom detta år med. Och inte blev det bättre när man sätter på datorn dagen efter och ser att de ska lägga bandet på hyllan efter sommaren. Detta betyder asså att jag aldrig mer kommer få träffa dom, sad story. Varför liksom? Ni är så underbara killar, ni borde fortsätta!
Det får bli förra årets bild i repris. ♥
 
Det var nog allt för denna gång, hoppas allt är bra med er!
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: anidas.blogg.se

JAAAAAAAAAAAAAAAG MED, HAR INTE FATTAT DE ÄN ÅH HERREGUD DÖÖÖR OM VI INTE FÅR BILJETTER DÅ SKJUTER JA MEJ.. PUNKT SLUT

2012-07-02 @ 18:59:47
URL: http://anidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0