APL - första veckan avklarad!

Det har varit en underbar vecka, och jag längtar redan till nästa! Men det ska bli mycket skönt att få lite ledigt nu över helgen.
Var ju på bio igår, The Hunger Games, och askdaosikdfjkasdjfhkdjdf va den ägde sönder. Kan inte beskriva i ord hur bäst den var! Can't wait for the next one.. bajs att det dröjer cirka ett år..
Om ni inte har sett den, spring iväg till närmsta biosalong och kolla på den, ni kommer inte ångra er!
"May the odds be ever in your favor, happy Hunger Games!"

detta var torsdagens outfit, lockade dock håret till bion hihi! :')

Det var nog allt för mig ikväll, nu ska jag käka lite snart och sedan slappa innan jag går och lägger mig. Får bli en tidig kväll för en trött Josefine :)
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHHAHAHA, när jag skulle köpa biljetter när jag skulle på bio så fatta jag inget när på (som på the hunger games) bara stod inom parentes: dig

jag bara: vad då dig? D: HAHAHAHAH, fattar ingenting!

Och så fiiiiiiiin du är! :') §§

2012-03-27 @ 17:57:50
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0