Dagens Facelook och outfit

Tjatig jag är, men har gjort klart designen nu. Vad tycker ni?
Ändrade som sagt lite, fixade en ny header bland annat. 
Någon som är frivillig att leka modell med mig någon dag? haha måste verkligen ha nya bilder, mina gamla kommer upp allt för ofta, suck. 

Skolan idag var helt okej, längtar dock till gymnasiet nu. Men kommer vara väldigt svårt att skiljas från alla, åååhh kommer sakna alla!
Har prov i morgon btw, längtar, verkligen. Har faktiskt pluggat, så duktig som jag är, men nu vill jag inget hellre än att sova. 
Meeeeeeen har inget annat att berätta, så jag återkommer senare eller i morgon.
Puss/J

Dagens facelook.

Dagens outfit.
Svarta shorts - H&M
Vitt linne - H&M
Vit,aprikos t-shirt - Cubus

Kommentarer
Postat av: Sophie'

- massa skit mellan mig och han jag gillar, vi snackar inte längre och han har börjat dissa mig :'( tack gumman <33

2011-06-07 @ 21:56:54
URL: http://likesofiie.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0