It's better with you in my life.

Hejsan! 
Lyckades låna min dator av min bror ett tag, han skulle ändå ut med sina kompisar :)
Skolan idag var lite weird? Skulle ju som sagt ha avslutningsmiddag, om man ens kan kalla det för de.. Vi åkte till Lögabergen, fick sitta på berget och käka kycklingsallad. Inte direkt något som vi hade föreställt oss men men. 
Gick sedan på stan med Linnea och Becca ett tag. Hittade ett linne på H&M, gult och fint. Köpte även lite smycken till avslutningen, nu är jag helt färdig med min outfit! Bilder kommer någon annan dag, när jag kommit hem!
Solade även solarium, skönt var det. Nu är jag ännu brunare mihihi!
Men ska dra mig, min lillasyster börjar bli rastlös... Vill ju vara den bästa storasystern så dags att jag drar mig från datorn och underhålla henne lite!
Puss/J


Kommentarer
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Du kommer vara så fin på skolavslutningen! :D Kommer säkert böla på grund av det >.<' haha :)§



SVAR: Ska kasta ihop ett i helgen :o Om jag hittar ett bra ämne! :) I promise. :D POSS!

2011-06-10 @ 20:27:26
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0