"Jag har köpt två apor och två amerikaner!"

haha angående rubriken, Maria och jag hade väldigt roligt under matte provet! Sista matteprovet, vi skulle arbeta två och två och lösa olika algebra-ekvationer. Istället för 2x + 2y skulle man skriva med ord, så hon och jag skrev att vi hade köpt två apor och två amerikaner, vi garva nått enormt haha ;)
annars har det varit en härlig dag, nu längtar jag något enormt till Göteborgs resan! 

När jag kom hem städade jag lite innan jag gjorde no läxan. Visste dock knappt hur jag skulle göra så den blev väl inte så bra, men känner att jag inte orkar just nu ;o
Nu sitter jag här, bloggar och lyssnar på musik. Ska alldeles strax äta och, återkommer senare!
Puss/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0