Dina drömmar kan ta dig var som helst. Det är upp till dig att följa dem

Hej alla fina!
I måndags var det dags för skola igen, och efter skolan spenderade jag några timmar med Patricia innan bussen gick hem :') Hade det allmänt fint och hon fixade även mina naglar!


I tisdags efterskolan träffade jag Mattias, kollade lite speedway och hade det lite mys :)

I dag var det heldag i salongen. Gick igenom kapitel 4 i Hår&Färg boken, vilket handlade om tonande behandlingar, så nu är man väl speciallist på det haha ;)
Efter det fick vi äntligen vår efterlängtade Samuel (herrdockan) som vi klippte. Dock är inte frisyren helt färdig än, men kan visa bild ändå. Sjukt kul att vi äntligen börjat klippa herr nu! :')
Före
Efter (ej färdig)

Sjukt kul att vi äntligen kommit igång ordentligt i skolan igen, känns grymt kul :')
I morgon är jag ledig, blir nog en powerwalk och bara chilla, vila upp inför skolan på fredag. Ha en bra dag på er :')
xoxo/J

Kommentarer
Postat av: Maria

Tror du att du kan fixa en sån mucha åt mig?

2012-08-30 @ 18:18:19
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0